Pages

Tuesday, February 22, 2011

tett...pain..tett..tears..tett..

aish...udah smggu x menaip nh..
busy ckit..
arini last deadline..so mknanya esk xyah msuk keje..hehe
hmm..mcm sronok sgt xyah msuk..
padahal sakit jgk..aper? iyer..sakit..
sakit lutut..sakit badan...sob3
ini semua gara-gara aku wat aksi terbang campur meluncur mcm kat kutub utara..hehe
ye la..aku igt aku ngah main ski..sbb tu la wat aksi tanpa disedari..hoho

ini rupa sblm ok..rupa slps xsmpat nak amek pic..sbb xnak hadapi kenyataan walaupon dah direpair cne direpair cni,..wah..(mcm le truk sgt..hehe)..terkubur gak la duit aku..
sory ye 'mto aboh' (nickname mto nh)...ak slh gne ko utk ak terbang n meluncur lak aritu..
spatotnye ak gne ko ntuk memandu dgn berhati2...hehe

pengakuan: selepas ini sy xakan bwk mto laju2 dah..bwk dgn cermat n selamat.. (ak rse sblom ni pon ak bwk ngan cermat je..;)..aishh..janji! )

shaye shakit..
xmo p klinik..sbb?tatott....hehe
last2 rawat sndri kat umah..n meraung dlm toilet xtentu psl..(sakit dowh..xthn)
sebak nengok calar2 yg sdg tmbuh kat tgnku ni..lg sebak ble kapas + tisu terlekat kat isi kulitku..horror gle~
mekaseh kpd boxer (**) dan ajoy yg sudi 'menghentam' tmpt kaki mtor aku spaya ia pulih kembali n membawa ubat 'kuning' utk diletak di lututku..trimas jgk kpd a.awie n a.john yg menemani mereka berdua mmbawakan box sebesar itu..hehe (da ckp xpyh nk bg jgk..)
esk da kne htr blik daa box..(pjm kejap eh abg yasir)....sob3

dan kpd mereka yg mmberi kata2 smgt di fb..terima kasih semua..;)
dan kpd rumate ku yg x abes2 mengutuk,memerli, mengata dan membuat ayt2 pedas tntg 'kejadian' tu, yelaa...aku tau la slp ter'press' laju..insaf dah....udah2 la kutuk ak kat blik..

p/s: hepi besday k.dayah ;)

No comments: