Pages

Monday, March 07, 2011

::a weekend story::

::People spend a lifetime searching for happiness; looking for peace::

haih..lame dah x tulis blog neh..windu...;)
cube berhenti sejenak berfikir tentang phase kat atas tuh..betol x? btol kan3...hehe
bila ckp tentang happiness...mesti la kita berckp ttg emosi, perasaan kita..
semua org nak hepi..sape yg nak sdey2 kan..

ok la,entry aku kali ni aku pon xtau nk ckp psl aper..hehe
baik aku ckp psl weekend aku je la
hari sabtu aku buat ape yerk..haa..aku pi wedding pn.kiwi aka senior aku masa rotu dlu..
dgn tema orennya mmg meriah la..aku pi ngan k.diana and dak2 skuad ie..aku sorg jek dak batch 29..hoho


and then balik wedding je aku penat gile..petang tu tido la puas2 walaupon skjp jerk..hehe
mlm tuh..plan aku ngan wan menjadi jugak..aku,wan n abg john pi karok! haha
besh giler r..sorg nyanyi lbey 5 lagu..puas ati..lame da x karok..yg x bole blah tu abg john ngan wan nyanyi lagu dangdut..mmh xhengat dunia r..abg john lak mmg mgarut plih lagu, plih lagu ziana zain la,lagu ganu kite la,amuk la..hoho..mmg gempak abes r kitorg ber-3 nyanyi..walopun pg 3 org jek,tp kitorg siap rakam lg sorg2 nyanyi...ha3

balik jer tros pengsan..penat dowh..esk nye ahad aku ade janji nagn dak2 kg aku..nak jmpe rmai2 kat mid..
mmg besh n syok giler..yer la..dah lame xjmpe ngan diorg..
pas g mkn kat kfc (bos besar blanje),kitorg pg la jln2..jalan punya jalan mmg lenguh gile..epul ngan jannah lak xreti2 nak bhenti..semua kdai diredahnya..aiyah!

aku,pana ngan ct dah klthan..plan nk nengok cite xjdik sbb rmai gle org nk tgk muvie,..pstu pana pon balik nk g dating ngan pakwe die lak..kitorg pon g next destination..sunway lak..giler!xpenah aku redah 2 shopping mall dalm stgh hari..hoho..aku da kne perli gile2 da ngan epul, die kate aku askar pencen..ohoo jht tuhh..sbbnyer kaki aku da nak krem jln byk..yer la,aku da lme x exercise..hehe..duk opis goyang kaki smbil goyang tgn..haha..mne x gemook kan.....

balik jer...tros pi sambar tv..hehe..borak2 ngan k.diana smbil mkn megi pedas2..yer la..mls nak kuar n masak..sudahnye mkn megi jer la..esoknyer cretttttt.....pi jumpe mr.tOilet awl2 suboh..hahahaha ;)


No comments: