Pages

Tuesday, January 25, 2011

2011? i will take care of u...

Salam 1 bumi..

Memang agak terlewat la aku post untuk ucapkan selamat tinggal 2010..bukan agak, da memang terlewat dah kan..hahaha
anyway..hari ni tetibe aku tertengok member aku punye blog pastu baru aku teringat aku punya blog sendiri plak..memang da jadi cam gua da aku raser..bapak lame x tengok blog sendiri..
ntah jadik cmne daa..nsib bek masih hidup,..sihat dan waras seperti tuan die jugak..lalalala

aku pon gatal tangan nak tik-tik click-click nak tukar design lain la,color baru la..xsedar diri keje berlambak ngah menunggu,..bole plak aku wat benda yg xberapa penting untuk dibuat time
office hour (tp berpaedah gak kot)..jantung ngah berdebar2 sebab org sblh aku da usha semacam jep..die mesti terpikir knape la aku arini lembab nak mampuih buat kerja..
die da 2 pages siap,aku punye?non-hado! adess..

ok la berbalik pada tajuk asal..(meleret mcm treler plak), aku cme pelik la org lain berbagai-bagai ngan azam baru la,azam lama yang x dibuat la,hepy new year la..aku xamek port pon sebenarnye..tapi da aku da lame x post,otak aku blur nak wat tajuk utk post baru..
so memandangkan azam aku utk menjaga balik blog aku ni,aku baru prasan ini da ade kena mengena ngan permulaan tahun 2011..ala baru 26 jan kan..sempat lagi la..

so azam baru 2011,aku nak jaga balik blog aku nila..hehe..
2010 yg da sudah tu ak mintak maap la ke'function'an blog aku ni hampeh kan...
maafkan kami..maafkan kami..

actually banyak benda la yg da berlaku 2010 aritu,nak cite kat cni maunyer keje aku xsiap smpai mlm ni..aish..tp yg pling2 penting bg aku adalah senarai yg aku da wat kat bwh ni walaopun ade lg yg pnting..(mls nak taip byk sbnrnyer)hehehe..:
  • ak bjaye menghabiskan aku punye internship..4 bln aku praktikal ngan atiq..byk best moment kat cne..sume staf kat cne sporting2..nak k.ekin n k.sue..bos aku kat bawah ni, en.syed munawar pon ok..pendek kate ok la semua kan..
  • pra-mesnite yg aku handle akhirnye bjaya dilaksanakan dgn jayanye..mekaseh kpd seme yg terlibat same..penat oo jdik nydp..da mcm ydp dah aku rase..tepuk tangan cepat !!!! ngee;) (bile messnite btol plak nih?)
  • pentauliahan pegawai muda (aku da jdik YO..) kat USM..banyak memori indah di sana..terima kasih kepada jurulatih dan pegawai lain yang terlibat,,..terima kasih juga kepada my family yg sudi datang jauh2 ke p.pinang..muka aku itam daa...hee;")
  • hari2 terakhir aku di uitm..;(amatla sdey smpai nanges nak tinggalkan uitm n fac meskom aku..sdey berpisah ngan member2 kelas yg byk membantu aku dan berkongsi suka-duka kehidupan alam study..
  • aku menjejakkan kaki ke pulau redang..lame da kepingin nak pegi sana..akhirnye dgn pertolongan teamtact kaki aku merasa jgk pasir redang..mekaseh a.shawn n a.yasir!!;)
  • bulan 8 aku dpt 1st keje kat bluewave hotel.. (setelah hampir sebulan tanam anggur yg x berbuah)..walaupon bertahan hnye 3 bulan, byk bnda aku blajar kat cne..
  • aku duduk kat umah sewa kat sek.8..setelah 3 th aku duk teratai tu kan,akhirnye dpt gak memboloskan diri..pic kat bawah ni fokusnye bkn la kat muka aku,tp kat grill kat blkg,..ni jela pic yg ade gmbr umah walaupon hanya sekadar grill..hahahaha
  • my Convocation Day!..akhirnyer aku konvo gak, walopon beberapa impian aku xtercapai..terima kasih kepada mak n ayah aku yg sudi hadir..dan sesiapa yg tlg aku bersiap n member2 yg hadir memeriahkan majlis..luv u guys..

  • aku da jadik alumni uitm n alumni PERLU...da tua dah rupenyer...;)..utk perhatian:pic rmai2 PERLU tu diambil thun 2009 tuh..gile lame..ha3..sje nk mengimbau kngn dulu..
  • n last skali aku dpt 2nd job! (yg aku keje skang ni la)..ni je pic yg ader sbb hari2 busy memanjang duk click-clack kat komputer neh..nak pose lebeh2 takot org nmpak..ha3
ha..tu la moment2 plg penting yg brlaku dlm idup aku 2010 aritu..adess..idea makin mencurah2 ni tapi masa ngah nak tikam aku ngan pedang kalo aku xstart keje aku skang,,menaip bagai nak rak tapi tgk2 duk belek2 blog, mmg nahas aku kalo bos aku tau neh..adess,,ok2..aku chow la..ok2...yer...kejap2..nk logout la ni...ok...

daa.!!!!!. (sambil melompat2 ok!)..

2 comments:

hijau bumi Tuhan... said...

final camp ni pegi kaa...sape lg kwn2 yg pegi...?

**fRy laDy** said...

cam xjer abg lan..abg tunang la..xkan xblik kot..kan...abg lan pg?