Pages

Saturday, February 04, 2012

Exam!



Exam! yes exam!
Feel like a student today..haha
Hari ni aku ada exam SPA..untuk jawatan Penguasa Kastam ape ntah
dah la jauh nun di cheras sana
diorang ni memang tau ke aku kalau bab cheras memang bad luck sungguh
dari dulu sampai sikalang..hahaha
aku ingat kali ni berjaya la aku tempuh halangan yang mencabar ni, sekali sesat jugak
amek kau ha!
tapi at last disebabkan redha dan tawakkal aku, Tuhan berikan petunjuk kat aku
Dia memang nak menduga kesabaran aku..dan aku memang terduga! hehehe
Tepat jam 9 aku sampai kat Institut Perguruan Ilmu Khas tu..Dah la ada event lain bagai kat tepi2 jalan tuh..hari ni la nak buat semua..tak faham aku..
walaupun soalan-soaln dia macam ikan keli dan ikan kerapu, aku main bedal libas je semua
hahaha
dan for da first time aku terlebih masa jawab soalan math! mungkin ini satu petanda positif untuk aku!ki3
dan esei bi sememangnya selalu mengecewakan aku...soalan pun aku tak paham..camane aku nak jawab ha..sudahnya satu helai je aku hentam keromo..ha3
siap keluar awal lagi..terus tembo balik...ha3
So wish me luck guys!
Moga-moga dapat la aku kerja government ni..sape yang xmo keje gov weh!
orang mongok je taknak! hahaahha

No comments: