Pages

Sunday, April 04, 2010

^dugaan dan ketentuan..^

-dugaan-
dugaan aku ngan laptop aku x pernah nak habis..dari dulu sampai sekarang..aku pun x faham apa yang aku dah buat sampai setiap kali aku nak guna je, mesti laptop jadik demam la, selsema la, pening la...



-ketentuan-

aku tak tau apa nasib aku lepas habis praktikal ni..nak sambung ker..nak cari kerja kat kampung ker...nak stay shah alam ker..adoyai..fening dibuatnyer..yang paling best ayah aku ikut je apa keputusan aku buat sebab dia cakap apa yang terbaik untuk aku terbaik jugak untuk dia..abah, love u so much...ngeee;)

3 comments:

aQu daN SesuAtu said...

I pon luv you dad....
hehehehe

hijau bumi Tuhan... said...

bnyk keje bleh cari...yg pnting mula2 ni jgn memilih...cari pengalaman dlu...smbil2 tu bru cari keje yg diminati, haha...

boxer,
bgus2...org ckp kalo nk tekel anak, kena tekel bpk dulu, hahaha...

**fRy laDy** said...

boxer..
ko syg bapak ak gak ker?

abg hijau, (haha)
btol tu..tgh pikir2kan la neh..kiu3