Pages

Thursday, September 08, 2011

Lumrah...

Memang normal jika lelaki melihat paras wanita dari segi rupa dan bentuk badan. Tapi kalau nak bercinta dan sayang perlu ke tengok semua itu? Memang setiap lelaki kalau boleh nak ada teman wanita yang cantik, pandai bergaya dan tahu menjaga hati pasangan mereka. Tapi boleh ke lelaki itu ada teman wanita jika dia hanya mahukan seks saja? Tentu tidak kan? Ada sesetengah orang yang sudah tidak mempunyai perasaan untuk bercinta, bukan kerana mereka ini gay atau lesbian, tapi mungkin kerana sudah selesa dengan status single atau tidak berpunya. Tapi kalau perempuan macam mana? Aku yakin, 70% perempuan jujur dalam percintaan mereka. Cuma kadang-kadang ada sikit menipu.

-gambar hiasan-

Ada juga sesetengah orang, bila sudah ada teman wanita atau lelaki, mula lah rasa single lagi bagus. Tak pening kepala dan macam-macam lagi. Tapi bila time single, mula la mencari teman wanita atau lelaki. Alasan tipikal, “Jeles la tengok member aku ni happy je ngan bf/gf die” . Dan satu lagi, “Lame dah single“. Haha. Apa sebenarnya yang kita perlukan dalam hidup ni? Kasih sayang? Teman time sedih dan gembira? Atau seks?

-gambar hiasan-

Actually, nak tahu tak apa yang sebenarnya kau nak? OK. Kau sebenarnya hanya inginkan seseorang yang boleh berkongsi masalah bersama, tempat untuk kau bergembira bersama dan untuk mengisi kesepian dalam hati. Tapi bila kau sudah rasa gembira, kau akan lupakan sekejap orang yang sentiasa berada di sisi kau. Tak percaya? Cuba kau ingat balik, time kau lepak dengan kawan-kawan mesti kau akan sms busy kepada BF/GF kau, kan? Atau mungkin, kau reply pun lambat. Haaa. Itu baru kawan-kawan, belum lagi kalau dah ada bakal pengganti GF/BF kau. Mesti lupa terus kan? Tapi aku percaya, bukan semua orang begitu kan?

(sumber dari ariefjiey)

No comments: